Min skutR dag!

Ja e mycke lässen fö ja inte skrive på så länge, de va för att jag har varit upptagen med att jaga björnjeeveln som har varit tunt gårn å smaska på hönsen! så ja tog skuttran o drog iväg på cb eventyr!
ja körd med skotrn så fort den gick! ska faan ta björnjäveln!
ja körde upp mot bergs toppa, hörde en kvist knaka en bit bort, ja stanne motorn o gick av skotrn, cb fruktar ingenting! ja gick bort mot ett stort träd, hörde björnen hoppe fram, ja pange av med mina reflexer o pange av rakt i pange av på pange av på bjärn! björnan skrek, ja skrek av lycka, hela byn vaknade till liv igen! ''jag var hjälten''

Kommentarer
Postat av: ÖJ CB

hörrdu cb du få ta ti å uppdatera lite oftare vettö

2010-02-03 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0